- Apakah Musim Penjimatan Bagi Kempen iPhone (Season Savings on iPhone)?
Kempen Musim Penjimatan Bagi Kempen iPhone (Season Savings on iPhone), yang ditawarkan oleh Yes 5G, membolehkan pelanggan membeli model iPhone terpilih pada harga diskaun. Yes 5G menyediakan tawaran istimewa pada model iPhone yang terpilih, untuk memberikan peluang kepada pelanggan memiliki iPhone terkini pada harga yang lebih berpatutan. Dengan pembelian Pelan Yes (Prabayar atau Pascabayar) minimum RM20 dan ke atas, anda boleh menikmati tawaran yang terbaik dan mendapat manfaat dari rangkaian Yes 5G. - Siapa yang layak untuk Kempen Musim Penjimatan Bagi Kempen iPhone (Season Savings on iPhone)?
Kempen ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia dan bukan warganegara Malaysia yang berumur 12 tahun ke atas. - Di manakah saya boleh membeli Kempen Musim Penjimatan Bagi Kempen iPhone (Season Savings on iPhone)?
Anda boleh membeli dan mendapatkan iPhone yang terpilih di bawah Kempen ini di Yes Stores. - Apakah tempoh Kempen Musim Penjimatan Bagi Kempen iPhone (Season Savings on iPhone)? Tempoh Kempen adalah dari 12 Disember 2024 hingga 5 Januari 2025.
- Bolehkah saya menggunakan nombor telefon sedia ada saya bagi syarikat telekomunikasi lain dengan Pelan Yes di bawah Kempen Musim Penjimatan Bagi Kempen iPhone (Season Savings on iPhone)?
Sudah tentu! Anda boleh tukar ke Yes dengan nombor sedia ada anda, semasa membeli Pelan Yes di Yes Store atau selepas pengaktifan SIM. Lihat bahagian “Keep Your Number” untuk maklumat yang lanjut. - Saya membeli aksesori iPhone dan mengalami kerosakan. Siapakah yang perlu saya hubungi?
Anda boleh merujuk kepada laman web rasmi pengeluar atau menghubungi pusat perkhidmatan pelanggan pengeluar untuk mendapatkan bantuan. - Saya telah tersilap membeli tambahan aksesori bagi sarung model iPhone. Bolehkah saya menukar aksesori yang telah dibeli?
Sebarang aksesori atau tambahan aksesori yang dibeli tidak boleh dipindah milik dan tidak boleh dikembalikan. - Di manakah saya boleh mendapatkan maklumat yang lebih lanjut mengenai telefon pintar seperti spesifikasi, pembaikan, penggantian dan waranti?
Anda boleh merujuk kepada laman web rasmi pengeluar atau menghubungi pusat khidmat pelanggan pengeluar. Sila rujuk pada “Apple Support Centre” untuk mendapatkan maklumat yang lebih lanjut. - Bagaimana jika saya mempunyai Soalan Lazim tambahan?
Kami sedia membantu, anda boleh menghantarkan soalan anda ke yescare@yes.my. Sebagai alternatif, anda boleh memuat turun aplikasi MyYes dari Google Play Store, Apple App Store atau Huawei AppGallery, untuk berhubung melalui aplikasi MyYes dan berbual dengan Chatbot Sofia.