Semak status rangkaian
di kawasan anda


Tiada penyelenggaraan berjadual buat masa ini. Kami mengemas kini halaman ini secara tetap, jadi sila semak semula dengan kerap.

Berikut adalah maklumat terkini mengenai kawasan yang terjejas.

Negeri Kawasan Perkhidmatan Terjejas Bermula Kerja Kerja Berakhir
Pulau Pinang Bandar Bayan Baru Data, Voice and SMS 28-10-2024 09:00:00 09-11-2024 06:00:00
Perak Taiping Data, Voice and SMS 30-10-2024 09:00:00 09-11-2024 06:00:00
Pahang Felda Chini, Felda Selancar Empat, Pekan, Felda Kesidang Jengka 8, Felda Tanjung Jengka 20, Kuantan, Sabai, Kampung Ubai, Felda Chini Timur 1-3, Kampung Sri Damai, Felda Lepar Hilir 2, Sekolah Sukan Malaysia Pahang Data, Voice and SMS 30-10-2024 09:00:00 09-11-2024 06:00:00
Terengganu Jerung Data, Voice and SMS 03-11-2024 09:00:00 09-11-2024 06:00:00
Pahang Paloh Hinai Bandar 2, Temai, Kampung Mambang, Felda Lepar Hilir 3 Data, Voice and SMS 04-11-2024 09:00:00 10-11-2024 06:00:00
Selangor Taman Eng Ann Data, Voice and SMS 04-11-2024 09:00:00 16-11-2024 06:00:00
Selangor Taman Serdang Perdana Data, Voice and SMS 06-11-2024 09:00:00 06-11-2024 06:00:00

Perlukan bantuan?

Berikut adalah beberapa penyelesaian.

img-fluid
Self Help

Berikut adalah beberapa maklumat berguna yang boleh menyelesaikan masalah anda.

Baca Lanjut 
img-fluid
E-mel kami

Hantarkan e-mel kepada kami.

E-mel kami 

Soalan Lazim

Penyemak status rangkaian ialah peta gangguan rangkaian yang memberikan anda paparan semua gangguan rangkaian pada rangkaian kami. Anda juga boleh menggunakan ciri carian alamat untuk melihat sama ada gangguan rangkaian aktif terdapat di kawasan anda.

Masa yang diambil untuk menyelesaikan gangguan rangkaian berbeza mengikuti kes. Walau bagaimanapun, sila yakin bahawa jurutera kami sedang berusaha untuk memulihkan perkhidmatan secepat mungkin.

Semasa gangguan rangkaian, kami mengesyorkan anda menyambung ke mana-mana rangkaian Wi-Fi lain yang tersedia untuk sambungan data.

Tidak, sebaik sahaja perkhidmatan rangkaian dipulihkan, peranti anda akan menerima isyarat semula secara automatik. Jika anda masih mengalami masalah selepas perkhidmatan dipulihkan, sila hidupkan dan matikan mod penerbangan pada peranti anda atau mulakan semula peranti anda untuk memuat semula kesambungan rangkaian.

LIHAT SEMUA SOALAN LAZIM